قبول سفارشات : قبول سفارش تامین انواع كالاها بر اساس نيازها و خواسته های همکاران با بالاترین کیفیت
روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه مورد نظر هدایت شوید ...
برای مشاهده محصولات با تخفیف بیشتر به کانال تلگرام ما بپیوندید.
مشتریان محترم اگر به دنبال محصولی هستید که در سایت موجود نیست شما می توانید آنرا با واحد فروش فروشگاه در میان بگذارید تا در اسرع وقت برای شما تهیه گردد
همچنین می توانید عکس مورد نظر را توسط یکی از شبکه های اجتماعی برای ما ارسال کنید.
برای ارتباط با واحد فروش می توانید با شماره تماس 1608-521-0763 یا 38 35 935 0913 ( پورحبیبی ) در ارتباط باشید.
حداقل تعداد برای خرید این محصول : 1
اخطار: آخرین موجودی فعلی!
تاریخ در دسترس بودن
تلگرام
فیسبوک
توییتر
گوگل+
لینکدین
پینترست
تامبلر
رددیت
دیگگ
استامبل آپان
پوکت
پرینت
آدیداس توبولار رادیال از جمله مدل های پرطرفدار آدیداس بوده که در فهرست جدیدترین و گرانترین محصولات آدیداس به شمار میرود. وزن هر لنگه بیش از ۳۴۰ گرم بوده اما برای پیادهروی و دویدن مناسب میباشد.
جنس رویه این کفش، ازفیبرهای مصنوعی بهرهمند میشود. رویه این مدل، ساختاری شبیه جوراب دارد تا حس پوشیدن یک جوراب را برای پا شما به ارمغان آورد. در کف کفش از لاستیک استفاده شده و از زیره با فناوری پلیمر منعطف EVA استفاده میکند تا تنشهای عمودی به پاشنه کاهش یابد. توبولار رادیال آدیداس، به نسبت دیگر کتانیهای آدیداس، از جنس جیر در طراحی و تولید رویه استفاده کرده تا موقع دویدن، کفش به خوبی در پا شما فیت شده و بتوانید به صورت یکنواخت بدوید.
هر داستان بزرگی دارای یک آغاز است.
آدولف داسلر کارش را از اتاق لباسشویی مادرش آغاز کرد و جهان را فتح نمود. داسلر بنیانگذار آدیداس معتقد بود که در رسیدن به اهدافش رشد کرد و بزرگ شد. او در مسیر رسیدن به آینده همیشه یادآور این مسئله بود که از کجا شروع کرده است. داسلر از سال ۱۹۲۴ اولین محصولات خود را به ورزشکاران ارائه داد و اولین پاداش زحماتش دستیابی مدال طلای لینا دارک ۱۹۲۸ در آمستردام و جسی اوونز ۱۹۳۶ در برلین با پوشیدن کفش های آدیداس بود. آدی داسلر ۱۸ آگوست ۱۹۴۹ در سن ۴۹ سالگی آدیداس را با حضور ۴۷ کارمند در شهر کوچک هرتزوگن آواراخ در ایالت بایرن آلمان بنیانگذاری کرد و این برند آلمانی در همان روز کفشی به نام Adidas ۳-Stripes را روانه بازار کرد که موجب شهرت زودهنگام او شد. این موفقیت جهانی از آغازی فروتنانه در مسیر معجزه به دست آمد.
چه کسی تصور می کرد که وقتی تیم ملی فوتبال آلمان با مجارهای بینظیر فینال جام جهانی ۱۹۵۴ در حالیکه کفشهای سبک وزن آدیداس به پا داشتند، پیروزی باورنکردنی به دست آورند که سالهای سال در سراسر جهان بدرخشند.
همیشه بالهای خوب از آن پرندههای خوب است.
وقتی فرانتس بکنبایر برای اولین بار در سال ۱۹۶۷ از کفش آدیداس استفاده کرد، تجارت جدیدی را برای این شرکت به راه انداخت. جلب اعتماد ورزشکاران درجه یک، سالیان سال جز اهداف بلندمدت آدیداس شد. آدی داسلر بر این باور بود که محصولات نوآورانه ای را تولید کند که ورزشکاران مورد اعتمادش را برای یکبار بهترین کند. همیشه با برگزاری جلسات هماهنگ با ورزشکارانی که محصولاتش را استفاده میکردند و توجه و دقت روی نظرات آنها جهت بهبود بخشیدن به رفع نیازهایشان باعث میشد اعتماد به آدیداس فراگیر شود.
مسابقات فوتبال ۱۹۷۰، آدیداس یکی دیگر از شاخههای صنعت کالاهای ورزشی را تسخیر کرد. آنها از توپ رسمی تِل اِستار در جام جهانی فیفا ۱۹۷۰ رونمایی کردند. این توپ به منظور دید بهتر در تلویزیون سیاه و سفید با تکههایی از همین دو رنگ، طراحی شده بود. این آغاز یک رویداد شگفت انگیز برای شرکت آدیداس بود.
هنگامی که مسابقات المپیک سال ۱۹۷۲ در مونیخ افتتاح شد، کل جهان در آلمان حضور داشت و دقیقا در زمان همین رویداد، آدیداس لوگوی جدید «Trefoil» را ارايه داد یعنی بودن برای ماندن. تری فویل نماد عملکرد آدیداس بود. مجموعه محصولات آدیداس اصل از سبک زندگی روزمره میآید و ممکن است بارها تغییر کند ولی همیشه Trefoil باقی خواهد ماند. پوشاک و کفشهای تولیدی آدیداس با لوگوی این شرکت که مشخصه آن سه خط موازی است، نشان داده میشود که لوگوی رسمی شرکت آدیداس است.
۶ سپتامبر ۱۹۷۸ آدی داسلر فقط چند روز قبل از سالروز تولدش در ۷۸ سالگی درگذشت. او مردی بود که به تنهایی، صنعت ورزش را با معیارهایی که کیلومترها دور به نظر میرسید به اوج شکوفایی رساند. پسر آدی داسلر، هورِست با حمایت مادرش کِیتی دوره جدیدی را برای کمپانی آدیداس آغاز کردند. او بازاریابی ورزشی مدرن را پایهگذاری کرد و همچنان با قدرت، شرکت پدرش را به پیش برد. در سال ۱۹۸۷ مرگ ناگهانی هورست داسلر و همچنین دوسال قبل از آن مرگ مادرش به این تجارت خانوادگی پایان داد. مانند آب که بر روی آتش فراگیر برند معروف و جهانی آدیداس ریخته شود.
سال ۱۹۸۶ زمانی که گروه هیپ هاپ ایالات متحده آهنگ «My Adidas» را منتشر کرد، نشاندهنده شور و شوق خالصانه افراد سختکوش محلههای فقیرنشین در تعلق خاطر به کفشهای ورزشی آدیداس بود. یکی از کارمندان آدیداس کنسرتی با حضور ۴۰هزار نفر برگزار کرد و آدیداس وارد یک داستان عاشقانه شد. این ادغام هنر و ورزش از اقدامات منحصربفرد آدیداس بود که تبلیغات غیرورزشی را برای آدیداس در صنعت کالاهای ورزشی وارد کرد.
اما نوآوری هرگز به خواب نمیرود.
در سال ۱۹۹۳ رابرت لوییس دریفوس مدیر اجرایی جدید همراه با شریکش کریستین تورِس شرکت غول پیکر آدیداس را که به خواب رفته بود و در آستانه ورشکستگی بود به صورت ناباورانهای نجات داد. ایده او جهت دادن به آدیداس بود نه بازسازی آن. او این برند جهانی را از یک شرکت فقط فروشنده به یک شرکت بازاریابی تبدیل کرد و آن را دوباره در مسیر رشد قرار داد. درسال ۱۹۹۸ سهام آدیداس به DAX واگذار شد که شامل ۳۰ شرکت بزرگ تجاری در آلمان بود و کارخانه آدیداس به خارج از زاواراچ که قبلا یک پایگاه نظامی سابق ایالات متحده بود، انتقال یافت. آن جا «جهان ورزش» بود، مکانی که با تکنولوژی روز توسعه داده شد تا کارکنان آدیداس در مسیر رو به رشد، آن را اداره کنند.
سال ۲۰۰۰ با آغاز قرن جدید آدیداس اولین شرکتی بود که سبک جدیدی از زندگی را معرفی کرد. این کمپانی با تمرکز بر روی ورزشهای خیابانی مشارکت نوآورانهای را آغاز نمود. در یکی از مبارزات بازاریابی به یادماندنی، سال ۲۰۰۴ آدیداس اجازه داد تا بزرگترین ورزشکارانش از جمله دیوید بگهام، هائل جبرلزسی، محمد و لیلا علی با ترس و شکست مواجه شوند تا ثابت کند هیچ چیزی غیرممکن نیست.
سال ۲۰۰۵ آدیداس برای اولین بار کفشی با عنوان «adidas1» را روانه بازار کرد که اولین کفش ورزشی دارای میکروپروسسور بود. این میکروپروسسور با توانایی محاسبه بیش از ۵ میلیون فرمول ریاضی در ثانیه، اولین کفشی بود که به راحتی میتوانست شرایط استفادهکننده را در نظر بگیرد و فرم کفش را براساس نیازهای او تغییر دهد. این میکروپروسسور با یک باتری کوچک تغذیه میشد که به طور تقریبی تا ۱۰۰ ساعت دویدن عمر کند و به راحتی قابل تعویض باشد.
و اما آدیداس (adidas) نام خود را به دیوارههای خیابانها و میدانهای ورزشی کشید. مهارت این برند معتبر در این است که پوشاک و کفش را برای هر ورزش، هر مُد و سبک و سلیقه هر ورزشکار به صورت تخصصی ارائه میدهد. درسال ۲۰۱۳ نوآوری انتهاناپذیر آدیداس دوباره عرصه دیگری را به جهانیان معرفی کرد. کفش انرژی «energy» شبیه هیچ تجربهای در گذشته نبود و طرفداران آدیداس را متحیر کرد.
درسال ۲۰۱۵ آدیداس تجارت استراتژیک خود را در سه مرحله برنامه ریزی کرد.
و اما در سال ۲۰۱۶ هاینر پس از ۱۵ سال مدیریت شرکت آدیداس را به کاسپر روستِد واگذار کرد. مدیری با دیدگاه و استراتژی دیجیتالی که همچنان این شرکت را در رده اولینهای جهان، پایدار نگه داشته است. شرکت آدیداس در زمینه طراحی، تولید و توزیع انواع لباس، کفش، پاافزار و کفش ورزشی، تجهیزات ورزشی، ساعت، عینک آفتابی، محصولات مراقبتهای شخصی و لوازم لوکس فعالیت میکند. آدیداس بزرگترین تولیدکننده لوازم ورزشی در اروپا و دومین شرکت بزرگ تولیدی لوازم ورزشی در دنیا به شمار میرود.
293,250 تومان - 15%
345,000 تومان
525,950 تومان - 33%
785,000 تومان
549,500 تومان - 30%
785,000 تومان
549,500 تومان - 30%
785,000 تومان
541,650 تومان - 31%
785,000 تومان
533,800 تومان - 32%
785,000 تومان
345,000 تومان
525,000 تومان - 30%
750,000 تومان
562,500 تومان - 25%
750,000 تومان
490,000 تومان - 50%
980,000 تومان
592,000 تومان - 60%
1,480,000 تومان
585,200 تومان - 62%
1,540,000 تومان
180,000 تومان - 60%
450,000 تومان
142,000 تومان - 60%
355,000 تومان
2,695,000 تومان - 45%
4,900,000 تومان
2,850,000 تومان - 40%
4,750,000 تومان
768,500 تومان - 47%
1,450,000 تومان
2,755,000 تومان - 42%
4,750,000 تومان
1,875,000 تومان - 50%
3,750,000 تومان
1,656,000 تومان - 52%
3,450,000 تومان
1,875,000 تومان - 50%
3,750,000 تومان
1,875,000 تومان - 50%
3,750,000 تومان
1,552,500 تومان - 55%
3,450,000 تومان
ارسال در سریعترین زمان ممکن
محصولات بالای 500 هزار تومان همراه با هدیه هستند
فروشگاه ما را دنبال کنید