حراج فوق العاده کفش های اورجینال

کفش راحتی زنانه نایکی مدل Nike Air max 90 Ultra 2

  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41

345,000 تومان

324,000 تومان

  کفش مخصوص دویدن مردانه نایکی مدل Nike Air Max  دارای تکنولوژی Air max است. این فناوری جدید به افزایش شتاب، کاهش فشار و ضربه های وارده از سطوح مختلف کمک زیادی می کند. رویه این مدل از الیاف مصنوعی تشکیل شده است و وزن بسیار سبکی دارد. گفتنی است کف منحنی این محصول از جنس لاستیک است که در برابر پوسیدگی و سایش مقاوم است. در فضای داخلی کفش پد مشبکی برای جلوگیری از تعریق و هواخوری قرار گرفته است که پاها درون این کفش احساس راحتی بیشتری می کند. علاوه بر تمام محاسن آن، در قسمت زیرین کفش دارای لایه های اضافی بوده که دوام و ماندگاری کفش را چند برابر می کند. این مدل نایکی با وزن سبکی که دارد برای پیاده روی و انواع ورزش ها مورد استفاده است. 

 

نایک Nike

نایک Nike یکی از موفق ترین برند های تولید محصولات ورزشی در دنیاست. نایکی با بهره گیری از لوگو و شعار جذابی که دارد به یک نماد جهانی و یک سبک زندگی اسپورت بدل شده و محصولات خود را در سرتاسر دنیا به فروش می رساند.

نایک یا با تلفظ انگلیسی نایکی نام الهه‌ی موفقیت یونان باستان و منبع الهام یکی از موفق‌ترین و برجسته‌ترین برندهای تولید محصولات ورزشی در دنیاست. این برند و لوگوی آن به دلیل شکل منحصر به فرد یا طراحی شگفت انگیزش به این درجه از شهرت نرسیده است بلکه به دلیل القای مفهوم قدرت، فداکاری، استعداد و موفقیت به انسان‌ها در سرتاسر دنیا این جایگاه را پیدا کرده است. موفقیت نایک را می‌توان نتیجه‌ی نوآوری و رشد آن در طول دهه‌های گذشته در عین پایبندی به اهداف شکل‌گیری‌اش دانست.

 

لوگوی نایک و شعار فقط انجامش بده!

فیل نایت، موسس نایک، ابتدا قصد داشت که شرکت را به نام "بعد ششم" نامگذاری کند اما جف جانسون، اولین کارمند نایک نامی دیگر را که مفهومی عمیق‌تر داشت پیشنهاد داد. نام نایک از نام یک الهه‌ی یونانی برگرفته شده است که الهه‌ی موفقیت نامیده می‌شود. لوگوی نایک توسط کارولین داویدسون با مفهوم حرکت و صدایی که هنگام افزایش سرعت به گوش میرسد را تداعی می کرد طراحی شد. در آخر آنها شعار "Just do it" یا "فقط انجامش بده" را برای خود برگزیدند. بدین ترتیب نایک به برندی تبدیل شد که معنایی فراتر از یک برند تولید لباس‌های ورزشی داشت.

بنیان گذاران برند نایک

نایک که در ابتدا با عنوان لوازم ورزشی ربان آبی شناخته می­شد در سال 1964 توسط فیل نایت و بیل بورمن تاسیس شد. فیل نایت که یک دونده‌ی دو نیمه استقامت و متولد شهر پورتلند در ایالت اورگون آمریکا بود تحت آموزش و مربی‌گری بیل قرار گرفت. بیل به دنبال راه‌هایی برای افزایش راندمان شاگردان خود بود و در اوقات فراغت خود در جهت بالا بردن کیفیت کفش‌های ورزشی آن‌ها تلاش می‌کرد. او ترکیب‌های مختلفی را امتحان کرد اما نتیجه‌ای که می‌خواست را حاصل نکرد. در همین اثنا، شاگرد او بر روی پروژه‌ای کار کرد که پیشنهاد تولید کفش در ژاپن را می‌داد، پیشنهادی که به خرده فروش‌ها اجازه‌ی رقابت با برند‌های باسابقه‌ی آلمانی را می‌داد.

 

داستان موفقیت برند نایک 

پیشنهادات نایت مورد توجه قرار نگرفت، بنابراین او خود تصمیم گرفت که با وارد کردن کفش از ژاپن و فروش آنها در شهر خود برای خود کسب و کاری دست و پا کند. او با مربی سابق خود بورمن در این کار شریک شد. نایک درسال 1965 به ارزش باورنکردنی 20000 دلار رسید. از آنجا که پایه‌های کسب و کار آنها محکم شده بود، آن دو تصمیم گرفتند که خط تولید کفش‌های اختصاصی خود را راه‌اندازی کنند. نایک در سال 1971با کفش‌های تمرینی سبک‌تر در مقایسه با کفش‌های موجود در بازار که دارای برآمدگی‌های گردی بودند که ایجاد اصطکاک می‌کرد وارد عرصه‌ی تولید کفش‌های ورزشی شدند. آنها نخستین بار در سال 1972 کفش‌های خود را در آمریکا معرفی کردند. اولین سفیر برند آنها استیو پرفونتاین در طول سالیان تحصیل خود از سال 1969 تا 1972 رکورد هایی از 2000 میلیون تا 10000 میلیون را ثبت کرد. خیلی زود نایک تکنولوژی کپسول هوا در لژ کفش‌های خود را در سال 1979 پایه‌گذاری کردند. این مسئله موقعیت آن‌ها را به عنوان یک برند موفق در بازار رقابت کفش‌های ورزشی تثبیت کرد.

 

رشد بی‌نظیری که نایک در این مرحله بدان دست یافت این برند را به نخستین پیشنهاد عمومی برای خرید کفش‌های ورزشی تا پایان سال 1980 تبدیل کرد. پس از آن، برند آنها در میان فعالین عرصه‌ی تناسب اندام شهرت بسیار زیادی پیدا کرد به طوری که در سال 1982 آنها به برند اول تولید کننده‌ی کفش‌های ورزشی/ تمرینی در امریکا تبدیل شد.

در سال 1985، نایک به تولید کفش‌هایی با امضای مایکل جردن بازیکن ان‌بی‌ای پرداختند و شهرت فزاینده‌ی او باعث شد نایک در فروش به رکوردهای تازه‌ای دست پیدا کند. خیلی زود نایک به تولید لباس‌ها و سایر ابزارآلات ورزشی پرداخت. آنها تیم‌های ورزشی مختلفی را در اقصی نقاط دنیا از جمله تیم فوتبال برزیل و تیم فوتبال زنان و مردان امریکا را حمایت کردند. نایک در سال، 1996 کفشی با امضای بازیکن گلف تایگر وودز برای سالیان 5 میلیون ساختند.

 

نقاط عطف محصولات نایک

نایک به تولید نسخه‌های جدید از کفش‌های مشهور خود ادامه داد. این شرکت در سال 2000 مدل جدیدی از کفش‌های ورزشی را با نام نایک شاکس وارد بازار کرد که معرف نسل آینده‌ی فناوری محصولات ضد ضربه بود. امروزه نایک یک امپراتوری گسترده است که ورزش هایی مانند تنیس، بیس بال، فوتبال و ورزش‌های قهرمانی را با یکدیگر پیوند داده است.

رویای بیل بورمن در یافتن راه‌حل بهتر و نوآوری‌های فیل نایت نایک را تبدیل به یکی از سود آورترین و شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های موجود کرده است. در سال 2012، درآمد سالیانه نایک 24 بیلیون دلار بود. نایک بیش از 44 هزار کارمند دارد و برند آن به تنهایی نزدیک به 10 بیلیون دلار ارزش گذاری شده است. موفقیت نایک نتیجه‌ی نوآوری‌های پی در پی و سرمایه‌گذاری‌های به موقع بود.

 ادامه مسیر نایک

در میان صدها رقیب، نایک همچنان، با پایبندی بر شاکله‌ی قوی ای که برند خودر ا بر اساس آن ساخته بود سهم عمده­ای از بازار را از آن خود دارد. از اولین روزهای شکل‌گیری، آن‌ها راه‌های پیشرفت و حرکت همگام با سرعت رشد بازار را آموختند. نایک روز به روز نو می‌شود و محصولات و سیاست‌های بازاریابی خود را مطابق با روز تغییر می‌دهد تا همچنان در صنعت خود قدرتمند باقی بماند و به فعالیت ادامه دهد.

این برند با بیش از ۴۴۰۰۰ کارمند در ۷۰۰ شعبه، واقع در ۱۲۰ کشور در حال فروش محصولات خود است. این شرکت به غیر از کفش‌های ورزشی معروف خود، جحم بالایی از سایر محصولات را نیز به فروش می‌رساند.

کفش های نایک در فروشگاه اینترنتی قشم خرید آنلاین

سایت قشم خرید آنلاین عرضه کننده برند نایک

Qeshm Kharid Online Nike