حراج فوق العاده کفش های اورجینال

سوالات متداول 

  • آیا تمام محصولات عرضه شده اصل و اورجینال می باشند؟

خیر، فروشگاه قشم خرید برآن شده است تا تمامی اقشار جامعه بتوانند با هر توان مالی و هر سلیقه ای بهترین خرید را داشته باشند. ولی این تنوع در قیمت و مدل باعث نشده است که ما از اصول خود عدول کرده و کالای بی کیفیت عرضه کنیم. تمام کالاهای سایت با دسته بندی اورجینال، های کوالیتی و های کپی مشخص شده اند.

 

  • آیا قیمت محصولات در سایت قشم خرید به روز هستند؟

بله، قشم خرید بصورت خودکار و به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند.

  •  در صورت بازگشت محصول، مبلغ پرداختی را چطور دریافت میکنم؟

در صورت بازگشت کالا طی مدت زمان مقرر (24 ساعت پس از تحویل کالا) و در صورتی که کالای برگشتی دارای شرایط لازم برای قبول برگشت باشد مبلغ به حساب شما برگشت داده می شود و یا در صورت تمایل کالای دیگری ارسال می گردد.

  •  در صورت خرابی کالا طی مدت مقرر گارانتی، چه اتفاقی می افتد؟

در صورت خرابی کالا طی مدت مقرر گارانتی، ما خدمات ارسال و دریافت کالا به مراکز تعمیر را انجام می دهیم اما هزینه های مربوط به حمل و نقل از شما دریافت می شود.

  • شرایط بازگشت محصول قشم خرید چیست؟

هدف مجموعه قشم خرید اطمینان خاطر و رضایتمندی مشتریان عزیز می باشد. بدین منظور تمام تلاش مجموعه قشم خرید تحویل سفارشات در سریع ترین زمان و در بهترین حالت ممکن می باشد. با این وجود ممکن است پس از خرید، مسائلی ایجاد گردد که درچنین مواردی خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. به دلیل گستردگی گروه‌های کالا و خدمات ارائه شده در قشم خرید، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند. مانند: (ورزش و سرگرمی، پوشاک و کفش، لوازم خانگی غیربرقی، اسباب‌بازی، عطر و ادکلن، زیورآلات، لوازم آرایشی و بهداشت و مراقبت، لوازم شخصی برقی و غیربرقی، کالاهای مصرفی مانند کارتریج و جوهر چاپگر و قطعات داخلی کامپیوتر مانند کارت گرافیک، مادربرد، پردازنده و نظایر آن) دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی می باشند. و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند. همچنین اقلامی که به عنوان هدیه‌ همراه سفارش ارسال می شوند، مشمول 7 روز ضمانت تعویض نیستند. برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، قشم خرید 7 روز  فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.



شرایط بازگرداندن کالا

استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

 اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.

  •  اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به قشم خرید آنلاین اطلاع داده شود.
  • لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
  • استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به قشم خرید آنلاین بازگردانده شود.
  • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  • این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.
  • استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.
  • اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد. وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش قشم خرید از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
  • اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
  • عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
  • در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
  • در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به قشم خرید بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  • اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.
    آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش قشم خرید از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
  • لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به قشم خرید بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  • اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.

توجه بند 1 :  انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
توجه بند 2 : از آنجا که قشم خرید یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود).

  • اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات قشم خرید آنلاین (شماره تلفن 076_35211261) اطلاع داده شود.
  •  اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 24 ساعت، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
  • با استناد به "توجه بند 1" در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا باز نشده  باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمی‌توانند بازپس داده  شوند، از شمول این بند خارج هستند.
    لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
    همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.
  •  اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.
  • آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش قشم خرید اطلاع داده شود.
  •  با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و قشم خرید تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
  • دقت فرمایید، در صورت بازگشت کالا در زمان مقرر شده، هزینه های انتقال محصول به پست و هزینه های ارسال پستی از مبلغ خریداری شده کسر خواهد شد.
  •  لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به قشم خرید بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  •  کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش قشم خرید ارسال شود.
  • در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به قشم خرید بازگردانده شود.

توجه:
پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از  تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت 3 ماه بصورت امانت نزد قشم خرید در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت قشم خرید در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت.

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی

  •  اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی در وب‌سایت قشم خرید، صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب­‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و قشم خرید مسئولیتی ایجاد نمی‌کند. همچنین قشم خرید مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولید کننده کالاست.
  •  درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت­‌های آن بر عهده مشتری است و  فروشگاه قشم خرید در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
  •  در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تامین یا تولیدکننده، قشم خرید صرفاً هزینه کالا یا سرویس را مطابق فاکتور (حداکثر تا یک ماه از تاریخ فاکتور) به مشتری برمی‌گرداند.
  • قشم خرید نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل حساسیت‌های پوستی، جراحات و ...) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت‌های مربوط ( نمایندگی‌ها و تامین‌کنندگان رسمی کالا) انجام شود.

    ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش لوازم شخصی و بهداشت و مراقبت و سنجش سلامت
  •  اطلاعات این محصولات صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده، نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و قشم خرید مسئولیتی ایجاد نمی‌کند.
  • قشم خرید مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.
  •  درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از این محصولات یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت‌‌های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه قشم خرید در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
  •  قشم خرید نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده از این محصولات مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت‌های مربوط ( نمایندگی‌ها و تامین‌کنندگان رسمی کالا) انجام شود.

    ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش پوشاک و کفش
  • به دلیل رعایت نکات بهداشتی و شخصی و طبیعت خاص فروش اینگونه کالاها، این گروه شامل مهلت تست 7 روزه نیستند. بنابراین برای استفاده از گارانتی سلامت فیزیکی یا تعویض سایز مشتری می‌پذیرد در اولین فرصت  و حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، درخواست خود را با ذکر شماره پیگیری سفارش، به خدمات پس از فروش قشم خرید اطلاع دهد.
  •  درخواست تعویض سایز تنها در صورتی پذیرفته می‌شود که کفش  یا پوشاک تنها تست شده باشند و در وضعیت اولیه و نو باشند، و روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و مارک، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد.


    ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به اسکوتر برقی
  •  قشم خرید نسبت به بروز آسیب فیزیکی به مصرف کننده مانند صدمات فیزیکی ناشی از تصادف و یا آتش سوزی ناشی از دستگاه، مسئولیت و پاسخگویی ندارد.  
  •  همچنین مشتری با آگاهی از اینکه گارانتی در شرایط زیر باطل می‌شود، این محصولات را خریداری می‌کند:
  •  مشکلات و آسیب های ایجاد شده ناشی از مراقبت نامناسب، استفاده ناصحیح و سواستفاده از دستگاه و یا عملیات دستگاه برخلاف دستورالعمل های مندرجه در دفترچه راهنمای مشتری
  •  تعمیرات صورت گرفته توسط شخص یا شرکتی به جز شرکت گارانتی کننده
  •  تغییرات و یا دستکاری صورت گرفته در هر بخشی از دستگاه اعم از الکتریکی  یا فیزیکی
  •  آسیب های وارده ناشی شده از برخورد با جسم سخت، مایعات، شن و خاک و ...
  •  عدم تطابق نام و سریال کالا با نام و سریال درج شده در فاکتور قشم خرید

کالا را چطور ارسال کنید؟
  • لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش قشم خرید جداً، خودداری کنید.
  • برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته بندی به همراه  کالای اصلی ارسال شود.
  • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
  • فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.
  • اگر کالا دارای رمز عبور (Password)، آی دی، اپل آی دی  (id)یا الگو (pattern) است، لازم است توسط مشتری برداشته شود، تا کارشناسان قشم خرید امکان تست آن را داشته باشند.
  • در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با  ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل‌های شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.
  • از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید.
  • اگر ساکن قشم هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با قشم خرید تماس بگیرید.
  • از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
  • بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید.

استان هرمزگان  - جزیره قشم - شهر قشم - سیتی سنتر 2 - پلاک 800 - صندوق پستی:  795111

 هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

  • اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش قشم خرید برسد، هزینه‌های ارسال به عهده قشم خرید است.
  •  برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست  باید  همراه کالا  به شرکت قشم خرید ارسال شود.
  •  در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان قشم خرید، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
  • پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
  •  کارشناسان خدمات پس از فروش قشم خرید ایرادهای اعلام شده توسط  مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان قشم خرید تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند.
  • لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ قشم خرید بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب  کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، قشم خرید تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.
  •  اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و قشم خرید در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد.
  •  پس از دریافت و پذیرش کالا توسط قشم خرید، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین 24 ساعت کاری زمان خواهد برد.
  •  کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعمل‌ها و رویه‌های ابلاغ شده توسط شرکت‌های تولید کننده و یا نمایندگی‌های مجاز محصولات و  کالاهای ارائه شده در سایت قشم خرید هستند، لذا علیرغم تصور آن‌که تست کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) می‌تواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویه‌های تست زمان‌بر است و در مواردی نیاز به هماهنگی با نمایندگی‌های مجاز آن کالا دارد. به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا به طور میانگین 24 ساعت کاری در نظر گرفته شده است، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.
  •  از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
  •  ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش قشم خرید است.
  • درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟


از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:

- با شماره تلفن 35211261 - 076  خدمات پس از فروش  تماس بگیرید.

- یا پیام خود را در صفحه "تماس با ما" با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.

  •  من به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دستم می‌رسد؟

تیم مدیریتی فروشگاه نارینا با بیش از 5 سال سابقه فعالیت تجاری در حوزه تجارت پوشاک، کفش و لوازم الکترونیک در جزیره قشم به شما این اطمینان را میدهد که تجربه خرید شما از این فروشگاه با استانداردهای بین المللی مطابق خواهد بود و پروسه خرید، تحویل و عودت کالا با اطمینان از رضایت خاطر شما انجام خواهد شد. با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد قشم خرید استفاده کنید. ما همیشه در تلاش برای ارتقا سطح خدمات رسانی این فروشگاه هستیم و از تمامی پیشنهادات و انتقادات شما استقبال میکنیم.

  •  نحوه ارسال کالا از طرف قشم خرید چگونه است و چقدر طول میکشد؟

تمامی سفارشات برای مشتریان قشم و شهرهای استان هرمزگان،  پس از ثبت سفارش از یکی از انبارهای ما ارسال و طی 1الی 2 روز کاری به دست شما میرسد. شما هنگام تحویل کالا هزینه ای پرداخت نخواهید کرد . سفارشات توسط تیم حمل و نقل قشم خرید، پست پیشتاز، تیپاکس به شما تحویل داده خواهد شد.

  •  چطور میتوانم از طریق سیستم همکاری در فروش قشم خرید کسب درآمد کنم؟

سیستم همکاری در فروش ما به شما این امکان را میدهد که با معرفی افراد دیگر به فروشگاه قشم خرید و در صورت ثبت سفارش توسط ایشان در سایت ما، مبلغ قابل توجهی را به عنوان کمیسیون معرفی مشتری از ما دریافت کنید. تمامی پروسه سیستم همکاری در فروش این سایت بصورت کاملا هوشمند عمل میکند. شما میتوانید با به اشتراک گذاری لینک معرفی خود در وبلاگ، وبسایت، انجمن های گفتگو، شبکه های اجتماعی و ایمیل به کسب درآمد در این سیستم بپردازید.

  •  هزینه ارسال کالا چگونه است؟

هزینه ارسال مرسوله طبق تعرفه پست محاسبه می شود. اما برای رضایت مشتریان درصدی از هزینه توسط فروشگاه کسر می شود. برای محاسبه هزینه پستی اینجا کلیک کنید.

  •  کالاها ساخت چه کشوری است؟

لازم به ذکر است که کشور سازنده روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و اعتبار برند است که کیفیت کالا را تعیین می‏‌کند. کالاها با ذکر اورجینال ، های کوالیتی و های کپی بودن در بخش توضیحات محصول ذکر خواهد شد.

  •  آیا تست یا پرو کردن کالاها امکان پذیر می‌باشد؟

بله، با حضور در فروشگاه اصلی در جزیره قشم به آدرس : قشم _ سیتی سنتر 2 _ لاین F _ پلاک 800  محصولات مورد نظر خود را تست و خرید کنید.

۰  چگونه از وضعیت سفارش خود مطلع شوم؟

پس از ثبت سفارش، در هر مرحله از طریق ایمیل و پیامک شما را در جریان وضعیت سفارشتان قرار خواهیم داد. همینطور همکاران ما در بخش خدمات مشتریان همیشه می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند . همچنین با استفاده از کد سفارش خود می‌توانید از طریق صفحه‌ی کاربری، بخش "سفارش‌های من"، وضعیت سفارش مورد نظر خود را مشاهد کنید.

۰ آیا می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم بهتر است سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند. اما میتوانند با تماس تلفنی و یا درخواست در کانال و پیج, خرید خود را انجام دهند.